YouPhone

Handelsbetingelser

1. Virksomhedsoplysninger

YouPhone

Flensborggade 51, 2 sal

1669 København V

CVR: 40 18 15 20

Email: info@youphone.com

Telefon: +45 71 49 17 02

2. Priser og betaling

Alle priser på YouPhone.dk er angivet i danske kroner, og vil enten fremgå med alm. dansk købsmoms eller med dansk brugtmoms jf. brugtmomsordningen. 

Data der indsendes i forbindelse med køb med betalingskort er krypteret (SSL). Du kan betale med enten Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron eller MasterCard.

YouPhone forbeholder sig ret til at efterspørge kundens legitimation med billede og adresse på udvalgte ordrer. Formålet hertil er at forhindre misbrug af betalingskort. Betaling tages først, når varen afsendes fra lager eller fjernlager. 

3. Fragt

Fragt er altid gratis når du handler hos YouPhone. 

Alle vores pakker sendes med PostNord MyPack Collect eller GLS Shop Delivery.

Leveringstiden er på 1-3 hverdage. 

4. Fortrydelsesret 

Ved handel hos YouPhone har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret. Hvis varen har fejl eller mangler vil YouPhone stå for omkostningerne i forbindelse med afsendelse af returen. YouPhone indgår i dialog med kunden omkring den gældende fejl eller mangel, hvorefter kunden modtager et pakkelabel over email. 

Når en iPhone returneres til YouPhone, skal den indeholde alt medfølgende tilbehør. Dette inkluderer kasse, vægstik, ladekabel, simnål, manual og høretelefoner(hvis der medfulgte høretelefoner enhedens kasse). Når YouPhone har modtaget en returneret iPhone, kontrolleres den for brugstegn. Hvis enheden er har brugstegn eller er beskadiget, frafalder returetten.  Vi anbefaler at sende telefonen tilbage i samme emballage som den blev modtaget i. YouPhone er ikke ansvarlige for skader der forekommer under returforsendelse.

 Tilbehør såsom covers, beskyttelsesglas, høretelefoner eller opladerdele kan ikke returneres, hvis de er taget i brug. Det er ikke muligt at fortryde et køb hos YouPhone ved at nægte varens modtagelse. Forbrugeren skal modtage varen og derefter tilkendegive sit ønske om fortrydelse hos vores support.  YouPhone krediterer kundens tilbagebetaling inden for 14 dage. Fortrydelsesretten frafalder ved erhvervskøb. 

Før en iPhone, der er taget i brug,  kan returneres til YouPhone, skal kunden have gjort følgende:

  • Logge ud af Apple-id   

  • Nulstille telefonen (Det anbefales at lave en sikkerhedskopi.)

5. YouPhones Garanti

YouPhone giver 2 års garanti på alle varer. Denne garanti dækker fejl, som kunden påviser indenfor garantiperioden. Hvis en fejl er omfattet af garantien, har YouPhone ansvar for at udbedre fejlen.  Garantien dækker dog ikke fejl, der skyldes uhensigtsmæssig brug af varen, almindelig slid, væskeskade eller udefrakommende påvirkning. 

Følgende indgår i YouPhones garanti:

Gratis fragt frem og tilbage: Vi betaler altid fragten frem og tilbage, når der skal foretages en garantireperation

Hurtig garanti-reparationsservice: Vi igangsætter altid reparationen indenfor et døgn, når vi har modtaget telefonen.

 

Følgende er ikke dækket af YouPhones garanti:

  • Hvis enheden har været repareret eller åbnet af kunden selv eller en tredjepart. 

  • Hvis telefonen er købt for mere end 2 år inden den specifikke garantisag startes

  • Normal slitage på batteri. En iPhones batterikapacitet vil altid forværes med tiden ved normalt brug, og der er derfor ikke garanti på batterikapacitetens nedsættelse over tid.  

  • Skader på enheden der er selvforskyldt. Selvforskyldte skader kan for eksempel være Vandskade, Revnet glas på skærmen, Revnet glas på bagcoveret, Buler i side- eller bagcover, revnet kameraglas, hakker i side eller bagcover, revnet homeknap eller dybe ridser.

  • Hvis enhedens oplader stik er beskadiget som resultat af uhensigtsmæssigt brug.

  • Hvis kunden har glemt deres Apple-Id eller adgangskode

  • Hvis der forekommer skader under forsendelsen som resultat af uagtsom indpakning. Enheder skal altid emballeres og beskyttes tilstrækkeligt før de sendes tilbage ti YouPhone.

  • Softwarefejl

Før en iPhone, der er taget i brug,  kan sendes til YouPhone som en garantisag, skal kunden have gjort følgende:

  • Logge ud af Apple-id   

  • Nulstille telefonen (Det anbefales at lave en sikkerhedskopi.)

6. Force majeure

YouPhone kan ikke stå til ansvar for forhold, der er uden for YouPhones kontrol og altså kan betegnes som force majeure.

7. Klageadgang

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jocabsons vej 35, 2500, Valby, Telefonnummer: 4171500, E-mail: kfst@kfst.dk

8. Ændringer i handelsbetingelser

YouPhone forbeholder sig retten til at foretage ændringer i handelsbetingelserne til enhver tid.a

Vores garanti

Når du køber en telefon fra YouPhone får du altid en garanti på 2 år, der holder dig helt omkostningsfri. Vores garanti er faktisk mere omfattende end Apples egen garanti. Du kan derfor trygt købe en brugt telefon hos YouPhone, da du altid kan være sikker på at have en telefon der fungerer 100% som den skal.


Som ny stand


• Fremstår som ny uden kosmetiske brugsspor

• 2 års garanti

• Batterikapacitet på over 85%

Perfekt stand er til dig, der ikke går på kompromis med telefonens udseende, men stadigvæk ønsker en telefon til en billig pris.


Flot stand


• Moderate brugsspor såsom mindre ridser

• 2 års garanti

• Batterikapacitet på over 85%

Flot stand egner sig til den prisbevidste forbruger, da man her får en rigtig flot telefon til en fremragende pris.


God stand


• Synlige brugsspor men ingen revner i glasset

• 2 års garanti

• Batterikapacitet på over 85%

God stand er til dig, som ikke lægger stor vægt på telefonens udseende. Her får du en fuldt funktionsdygtig iPhone til den billigste pris.